vem blir inte ful i 60 watts ljus?

Sitter och kollar på tv. Ska nog hoppa in i duschen och sedan sova. Har även pressat ner nån macka och lite cola. Cola är som godast när man har tränat kom jag just fram till! Jobbigt med skola imorgon.. Men that's life! Det är ju bara ca 26 skoldagar kvar, om jag nu har räknat rätt! Och nu är vi ju inne på vårat sista nationella ämne. Det känns jätte skönt, tro mig! Funderar på att hälla i mig resten av colan och se svampbob hela natten efter att jag duschat istället. Låter faktiskt som en bättre plan i min hjärna iaf. Men jag är ju lite smått seg i skallen. Skulle inte förvåna mig om jag började se mumintrollen överallt snart. Okej.. Nu låter det som att jag rökt på eller något! Nu ska jag sluta vimsa runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0