men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

Haft en jätte bra valborg! Tusen tack till Signe som gjorde att det blev en super lyckad kväll! Fanns vissa saker som förstörde dock men i längden vart den super. Sov hyffsat dåligt inatt... Det värstaste som finns är att trängas med någon i en 90s säng och det är supervarmt. Sedan blev det häng med Lottis och Elle på max i någon timme, ni är världens finaste! Sen blev det en skrattfull cykeltur hem med Elina. Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu... Har tyvärr inga bilder eftersom att jag är rädd om min systemkamera och min kompakta super apröv. Aja, sånt är livet. Hoppas ni hade lika trevligt som mig!

Tumblr_lkiza8gsmn1qdqfhpo1_500_largeTumblr_lkgdklocad1qgw6eto1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0