i'm disgusted with myself

Skippar träningen idag eftersom att jag behöver en pluggdag. Ska försöka skriva klart svenska berättelsen och försöka att inte få den nå mycket längre än 10 sidor. Vilket problem alltså.. Oftast brukar det vara så att man skriver för lite och bara pressar sig själv till att skriva någon sida till men nu har jag problem med att jag skriver för mycket! Bra jobbat Matilda... Hoppas bara inte att läraren tar det som att jag inte kan avrunda en berättelse. Jag har det perfekta slutet i min skalle men jag har problem med att ta mig dit. Sen ska jag plugga matte som ett as! Jag ska bannemig få mvg på det hära! Den inställningen tänker jag ha enda tills imorgon. Punkt slut. Nu ska jag fortsätta med pluggandet och inte sitta här och dräggla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0