får jag ens ha kvar dig som min vän?

Jag vill sova. Jag vill ha sommarlov. Jag vill inte sitta inne. Jag vill göra något helt galet. Men inget av dessa saker kommer hända på ett bra tag. Måste fixa klart alla saker i skolan. Och det är hyffsat omöjligt när min dator inte vill arbeta med mig och alla uppgifter som jag ska göra behöver man datan till.
Träning på någon timma. Ännu mera ångest. Hatar att träna på Boden Arenan, hade hellre tränat på björknäs... Okej emo känslorna väller över just nu känner jag. Sedan efter träningen blir det en springtur. Gud vad jag älskar att träningarna har börjat för mig nu igen.
Men nu blir det antingen att skriva ett brev till mig själv om vad var det 20 år? Eller något. Men det kommer ju aldrig att gå. Tror inte min lärare har fattat att vi dör 2012. Hur ska jag då kunna läsa ett brev när jag är 36?!
Upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0