kors i taket!



Hejsan svejsan!
Nu ska jag vara riktigt duktig och skriva klart min deckare sedan skicka in den innan 00.00. Annars blir det att hälsa hem till min chans för mvg. Ajaj Matilda, du är allt klantig du! Sen ska jag skriva klart tyska pappret, rensa i rummet grov städa osv och sist av allt gå ut med hundarna... Men jag klarar det för jag är gr8 x100000. Också blir det att lyssna på pepp musik.
Men innan jag börjar med min lista ska jag dreggla lite över ear cuffsen som jag hittade... Grymt snygga och billiga också, mums säger jag bara! Jag vet då vars mitt nästa barnbidrag ska!
Jag tänker inte ens nämna skolan, för skolan är tråkig och ni alla vet redan vad man gör i skolan så det finns inte precis något mer att säga om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0