i want you to want me

Har inte kunnat blogga för min data har börjat krongla... Hatar när det händer så! I alla fall så har veckan varit sådär, har gjort nationella och det kan jag säga er att det var super svårt! Om inte A B C D frågerna hade funnits så hade jag ju varit totalt körd! Skulle också lämna in ett so arbete idag sen sparade jag den konstig och när jag skulle logga in på datan senare för att skriva ut den så var den borta... Men fick i alla fall helgen på mig också att göra klart den som tur var. Just nu sitter jag och kollar runt lite, har hittat 1 par örhängen 2 par skor och en bikini. Plus lite annat men jag tror nog att jag ska klicka hem dom... Får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0