hej hopp

Sitter på golvet. Tog en pause i rensadet. Nu ligger halva garderoben på mitt golv. Har också några sopsäckar bredvid mig. Project Runway är också på plus musik på det. Trist att rensa i rummet, men gud vad skönt det ska bli när jag är klar. Lär ju bli det om en vecka! Haha. Nu ska jag fixa klart lite sen ska jag skriva på svenska arbetet och sist av allt ska jag rota fram fotbollsskorna och dra på träning. Sjukt kul! Det jag längtar till minst är att inse hur dålig kondis jag verkligen har! Kan också skriva att jag har haft en ovanligt rolig dag på skolan, börjar älska min klass riktigt mycket. Kommer bli svårt att släppa dom om bara 9 veckor...




Hittade typ inga kläder imorse, så det blev bara en oversize tröja, ett svart linne och zebra strumpyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0