Hearts racing like a rocket at the speed of light

Kan man vara så trött som jag är nu? Har kollat lite solsidan avsnitt. Och plockat undan lite i rummet, en typisk söndagskväll helt enkelt. Planerna för veckan blir väl träning måndag tisdag onsdag torsdag, skönt att komma igång på riktigt igen. Har saknat fotbollen, och det känns som att det kommer bli ett bra år! Förutom att jag är bortrest på Danmark cupen, blev lite deppad igår när My sa det. Var verkligen taggad på det.. Men äh skitsamma det kommer säkert andra och roligare tillfällen, jag kommer säker ha jätte kul på gotland istället. Nu ska jag nog fixa klart i rummet sen packa väskan och sedan sova. Är som sagt otroligt trött och tekniskt sett är klockan bara nio. Men skit samma jag ska sova, NU! Har fört över bilder från kameran också ni får mer bilder när jag orkat redigera dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0