har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

Sitter och kollar på tv. Ovanlig att jag sitter bara på arlset! Fick mitt paket från nelly, gjorde ett litet glädjeskutt innan jag gick inomhus. Provade klänningen och den satt bra, förutom att jag ser ut som en fetkossa (okej jag är en), blir väl att försöka träna upp sig lite. Men jag vet att det kommer sluta som allt annat, jag sitter på mitt feta arsle och bara gapar. Jeansen var för små... Var jag förvånad över det? NEJ! Jag visste att bara för att klänningen passade så skulle ju självklart jeansen inte passa. Åh, surt! Blir typ irriterad. Nu ska jag trösta mig själv sen städa lite i rummet. Allt är en enda röra där uppe. Ser nästan ut som att någon har kastat in en granat där inne. Jag lovar att någon gjort det bara för att irritera mig......


Hej där omogen p12a! Testade på linne idag, kan ju inte säga att det var precis mitt nya favorit plagg. Hatar mina armar... Usch!
Haha okej, idag får ni helt enkelt stå ut med att jag är negativ!

Kommentarer
Postat av: Vilma

du är ju jätte fin :)

2011-03-30 @ 16:12:41
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0