cuz life is a joke

Ja ni, i övermorgon får man börja söka! Just nu känner jag mig 95% säker på mina tankar. Och om ni ville veta så står jag i kö till en lägenhet redan. Allt känns så bra nu! Och alla lärare jag har träffat är verkligen underbart snälla och bryr sig verkligen i alla eleverna! Smådjurshuset och ladugården blev jag förälskad i! De hade en massa olika djur, t.ex Papegojor (var en som slet av sig alla fjädrarna så att han såg ut som en "thanksgiving kalkon" och skrek som en stucken gris) fågelspindlar, kakelackor, sköldpaddor, ormar, flygande pungråttor, kaniner, griskultingar och grisar, kossor, hästar osvosv! Okej nu rabblade jag upp en massa olika men jag är så himla uppspelt! Hoppas att jag kommer in där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0