tyngd i mitt hjärta


Jag mår typ piss.. Halsen gör ont och huvudet snurrar! Great. Ville verkligen spela idag, finns inget bättre än att spela innebandy. Men nej, ska försöka att bli frisk(are) tills imorgon. Då blir det match mot IBK luleå. Vi får väl se hur det går. Sist blev det väl 6-1, eller något! Och nu är vi nästan bara 95/96 som ska spela div 3 matchen eftersom att de andra drar någon annan stans, det sög ju eftersom att vi blir väl drygt 2 femmor skulle jag tro och då kommer jag verkligen inte orka med att spela eftersom att min hals kommer göra så jäävla ont. Men det är smällar man får ta iblan!
Jag vill vara med mina vänner, jag vill fara till Rom, jag vill fara bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0