nothing

Jätte jätte trött. Kört lite fys och styrke, fyfan vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon när jag saknar... Suck, jag hatar verkligen träningsvärk. Fast det var faktiskt ganska länge sen jag hade det. Åt palt hos farmor innan träningen så fick jag ju självklart paltkoma och gick och la mig i en timma. Sen tio över sju står farmor i min dörröppning och frågar varför jag sover när hon väntar i bilen på mig. Tror aldrig jag känt mig så yrvaken. Snäppen intill hög var jag ju! Så jag sprang runt och låg lite på golvet, för självklart ska ju hunden leka med mina skor när jag som bäst behöver dom... Men hon är söt i alla fall, ibland.
Nu ska jag äta lite chips och se film sen ska jag sova!

Du beteer dig så jävla omoget. Orkar inte med det längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0