jag har ingen kontroll


Är superdupermega trött. Varit på träning. Kört lite fys, eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det så men. Nu ska jag hoppa in i duschen sen hoppa ner i sängen. Så att jag kanske för en gångs skull kan somna i tid och orka fara till skolan. Eller imorgon blir det ju björknäs. Så himla ovärt... Ska ju på öppet hus på lördag, jag vet redan vad jag vill gå. Men då får jag väl släpa mig. Och gå själv på fordons måste jag också och bygg. Yippie!.... Ska nog prata med min lärare imorgon innan vi börjar gå och kolla på programmen. Först och främst blir det livmedelsblablabla.. Jag vet jag har ingen koll...
Måste ladda min kamera också. Batteriet har hållt i över en månad! Helt otroligt! Min rosa måste man ju ladda varannan dag, typ. Sen ska jag ladda in dagens bilder. Men det blir inte föräns imorgon!
Slutar tidigt också imorgon! Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0