2010

Kort sammanfattning

Januari, nyår i stugan med Cissi.

Februari, ar mycket i Kåbban pågrund av husvagnen. Februari var nog den värsta månaden på hela året.

Mars, tog inte så mycket bilder för än senare på året. Men här var skolan verkligen jobbig. Vet inte hur många kvällar jag bröt ihop och hatade livet och förbannade mina lärare...

April, gick ut och fotade med Cissi. Hände inte så mycket den månaden.

Maj, började fota mer och mer. Också en händelsefattig månad.

Juni, gick på sommarlov och for sedan till grekland! Visst var boden alive då också?

Juli, blev förälskad i Benjamin från lilla sjöjungfrun! Luleåkalaset var väl i juni också?

Augusti, drog till huvudstaden med mamsen! Musikensmakt var man ju också på direkt efter att jag kommit hem!

September, (bilden tagen av Charlotta) fyllde hela 15 år! Firade det med ett gäng härliga brudar!

Oktober, gick ut i kylan och fotade med min syster... Spelade också min första innebandy match på riktigt länge, och blev kär i filmen The Blinde Side! Var nog den bästa månaden på hela 2010.

November, klippte sidecut och färgade håret brunt. Halloween var och det var en rolig kväll! Sen gick min dator "sönder" så jag fick sitta vid den über gamla... Blev också beroende av Petters låt Längesen. November var nog min mest deppiga månad, men jag hade roligt ändå!

December, jul fick en bättre kamera. Vad mer kan man säga om december? Roligt!

Biler utan datum












Förlåt för att de flesta bilderna är snodda!
Tror dom kommer från Signe, Lotta, Elina och Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0