-

Day 18 - Plans/dreams/goals you have.
Day 19 - Nicknames you have; why do you have them. <--- tråkig.
Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future. <--- meningslös
Day 21 - A picture of something that makes you happy.

Jag vet inte riktigt om det hära svaret är någonting man riktigt skriver ut på bloggen osv men en utav mina mål är att gå ner i vikt. Jag vet att det låter töntigt också. Sen vill jag flytta till piteå och gå klart skolan där, sedan efter det vill jag kanske ta 2-3 sabbatsår och utbilda mig till flygvärdinna och jobba som det. Sedan vill jag plugga klart någon annan stad, och efter det vill jag flytta utomland och upptäcka världen.
Det var de flesta utav mina mål.

Jag kan inte riktigt visa en bild på vad som gör mig lycklig. Men folk som är glada och trevliga gör mig alltid glad. Och det är nog mina vänner bäst på ♥

(inte alla, men bara en bild på några av de bästaste vännerna man kan ha!)

Kommentarer
Postat av: Hugoragna

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-02 @ 07:18:18
URL: http://hugoragna.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0