im falling to pieces

Jag orkar inte anstränga mig något mer. Det gör så jävla ont när du klantar till det. Som en kula rakt genom hjärtat. Jag orkar inte se smärtan något mer som du har orsakat, du behandlar inte folk bra. Jag har sett så många tårar spillas på din bekostnad, hur mycket skrik som hellst. Och ärligt talat tycker jag att du har människor som bryr sig för mycket om dig medans du inte bryr dig ett skit i hur andra mår. Så gå inte och tyck att allt är självklart och att alla tänker ställa upp för dig, för ärligt talat så orkar jag inge mer. Du har betytt jätte mycket för mig hur länge jag än kan minnas men nu har du bevisat vem du egentligen är där bakom ditt yttre. Jag orkar inte gråta något mera..


Kommentarer
Postat av: Emma

gumman ♥

2011-02-10 @ 07:04:14
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0