you just take and take.

Försöker ställa in skallen på glädje och sorg tankar. Måste pressa mig till att skriva en dikt. Och det blir bara kasst eftersom att jag inte är på det humören. Ska nog troligtvis leta genom mina dokument, där finns det nog säker en bra en! Annars helt ok dag idag, jag älskar seriöst att fotbollsplanen har smällt fram! Lirade heeela lunchrasten. Eller okej, jag gick runt sparkade lite osv. Och sög lite extra sådär framför alla småttingar. Roligt med so prov imorgon, blir seriöst deperimerad.. Skolan skulle vara ett jätte bra ställe om dom drog in alla läxor och prov. Då skulle jag tycka om att gå dit varje dag.
Aja, nu ska jag sluta deppa framför datan!




krya på dig stumpan! saknar ju dig på skolan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0