wonderland

Funderar på att lämna tillbaka skorna. Tror jag jag hitta ett par andra skor som är lika snygga och inte kostar så mycket att det svider i plånboken. Ska nog satsa mina pengar på smycken, en klänning och en stickad tröja istället.... Blir ju samma summa. Surt att mamsen inte ville betala skorna helt... Det hade varit mycket bättre. Funderar också på om jag verkligen skulle använda dom så mycket som jag intalar mig själv. Tror jag ska köpa ett par låga vita converse istället!
Aja.
Har varit på samma tråkiga ruttna skola idag. En tidsfråga innan jag bryter lös och får damp. Jag vill ha sommarlov NU! Tycker synd om de som har många år framför sig. Jag är då sjukt glad att jag får slippa den dära betongklumpen. Men tror dock att jag ska packa ner några lärare till gymnasiet... For sedan hem till min lilla Ellepelle där vi käkade plättar och jobbade på idrotten. Några sidor gjorde vi klart i alla fall och arbetet går verkligen framåt!
På en timma ska jag träna sen ska jag ut och springa efter det. Hurtig tjej hade vi hära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0