not again...

Min dator har tjurat ihop nu igen.. Surt om ni frågar mig, speciellt nu när skolan börjar igen. Då behöver jag den som mest. Men förhoppningsvis ska mamma lämna in den för återställning. Men jag vet inte hur jag ska få över alla mina bilder för jag vill inte att dom också ska tas bort. Då blir jag bokstavligt talat deperimerad. Det har hänt en gång tidigare och jag vill verkligen inte uppleva det en gång till. Nu ska jag kolla lite på tvn, jungel-george, min favoritfilm när jag var liten! Sen är det nog dags att plugga lite matte och so. Nationtella i matte och so prov till veckan. Inte så roligt men det är ca 30 skoldagar kvar. Det går liksom inte att klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0