here we come!

Sitter och lyssnar på min nya spotify lista. Älskar ärligt talat den. Tror jag har världens sämsta musiksmak men men. Kan ju också säga att det är roligt att 30 personer har hittat till min blogg. Jag har inte mycket läsare, men det vill jag inte heller ha. I början hade jag 4 st, ville inte ha mer. Men vi bor i Boden och det förvånar mig inte att det kom ut. Nu ska jag masa mitt feta arsle från golvet och börja städa.

Bestämde mig för att trottsa min oskrivna regel och köpa ett par högklackade. Jag vet att många tänker nu "Hon kommer bli lika lång som en lycktstolpe" blablabla. Som alla vet lever vi bara en gång och jag kommer inte precis att bli kortare! Så jag orkar inte bry mig vad folk säger, dessa kommer pryda mina fötter ett bra tag! Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Julia

You go girl!

2011-04-02 @ 22:29:27
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0