.

Har knasigt ont i mitt öra. Kanske dags att ta några ipren och försöka få en blund. Sov någon timma inatt. Många mardrömmar osv, känns inte så bra... Imorgon bär det av till skolan! Känns skönt ändå. Har inte pluggat ett bajs på lovet, som jag lovade mig själv. Men äh, skitsamma! Längtar tills jag blir frisk så att jag kan börja träna igen! Känner att det är på tiden att jag släpar ut mig och springer några kilometer och sparkar lite boll! Annars kommer mina kläder att spricka snart! Beställde även hem lite nytt idag, blev en kort stickad tröja, ett linne och ett halsband som jag ska ha på mig på skolavslutningen. Nu ska jag hämta lite vatten så jag iaf kan andas under natten! Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0