dom hade mycket att säga.

En helhärlig kväll med en bunt bra människor! Har märkt att mina helger blir mer och mer fullproppade med roligheter! Det märks verkligen att sommaren är påväg: Ett stort tack till Lisa för att jag fick komma och ett stort tack också till alla andra som gjorde det hela till en bra kväll.
Har inte varit så peppad på att skriva idag. Märkte efter att jag kommit hem från stan att min mamma hade klantat sig med tvättningen och mina nya jeans shorts (eller nya och nya) från röda korset blev turkosa. Så jag fick ett liitet utbrott och bara hyperventilerade mellan tårarna. Fast nu ska jag få ett par nya och supersnygga från bikbok istället. Men jag kommer sakna mina short. Tror aldrig att jag älskat ett plagg så mycket i hela mitt liv.. Sorgligt. Fick även veta att mamma försökt bleka dem så att de är gröna nu så de får absolut inte att använda. Buhuuu...

Tumblr_ljgibpqrpp1qcvucko1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0