I lose all control

Jag tycker inte om att vara ledsen. Fy vilken äcklig känsla det är.
Har sett typ 4-5 filmer, pratat med folk, varit nära på att kasta datorn + mobilen rakt i backen, spelat match, vunnit, missat precis målet, blivit klöst slagen och fått en boll i ansiktet. Men jag överlever! Ska strax bege mig till sängen, lyssnar på musik just nu och försöker att bli riktigt trött. Det funkar faktiskt.
Har ett prov i SO på torsdag. Första världkriget, roligt... Nee hatar krig! Tror att jag är 50% hippie. Eller något.... Sen måste jag prata med min matte lärare, nu börjar skolan komma igång. Tragiskt. Jag tycker att Januari kan stanna lite granna och gå söligt, för jag vet inte ens om jag längre vill plugga utanför Boden. Hmm, jag vill verkligen prata med någon vuxen som KAN det dära med gymnasium valet. Ingenting illa menat men jag vill inte prata med min syo. Känner inte att jag behöver gå dit och få reda på vilka program som kommer att knäcka mig och vilka som är mer för tjejer. Hans jobb är väl att peppa oss inte trycka ner oss? För praktiskt taget sköter han inte sitt jobb. Man ska väl få hjälp när man kommer dit?
Men jaja slut snackat om det dära. Måste kolla med någon som jag kan prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0